W związku ze zgłaszanymi do nas informacjami o niemożności dokończenia składania zamówienia i płatności u niektórych z Państwa podajemy możliwości rozwiązania tego problemu:
Wyczyszczenia cisteczek (cookies) w przeglądarce (przykład chrome)
klikamy w prawym górnym rogu przeglądarki na ikonę trzech pionowych kropek i z menu wybieramy Ustawienia
Na nowej zakładce ustawień wybieramy z lewej strony pozycję Prywatność i bezpieczeństwo a na środku rozwijamy Pliki Cookie i inne dane witryn
wyszukujemy pozycję Wyświetl wszystkie pliki cookie i dane witryn i pojawia się lista witryn - wyszukujemy sznurex.pl i przy pozycji lub pozycjach jeśli jest więcej, klikamy ikonkę kosza.
następnie wracamy na zakładkę sklepu i robimy F5 - czyli odświeżamy stronę.
Logujemy się, jeśli mieliśmy konto i ponownie dodajemy produkty do koszyka i zatwierdzamy zamówienie.
2. Jeżeli sposób ten nie pomógł zalecamy zmianę przeglądarki np na Firefoxa.